5 Ekim 2008 Pazar

Terkin Gevezelik Avuntusu..

TERKİN GEVEZELİK AVUNTUSU

Olabilir bir aşkın hem kolaylığına aldanıp en aşkı yaşayamamak hem de olmazlığıyla karşılaşıp, aşkın en asil yüzüne küfür etmemek için seni sevdim ! Korkak cesaretine her yol tehlikesiz görünür ve tehlike denilen , korkak için cesurluğunu göstereceği bir kürsüdür !
Ben, kahraman olmak için seni sevdim ! Yeterince imkansızdın, çokça tehlikeliydin ve senin için yaşamayı başardığımda ölümsüz olacaktım.
Ben, seni sevmemek için neden aradıkça ve "neden'ler" buldukça, seni daha çok sevdim !
Şimdi !
Var mısın ? Kalalım sen ve ben bu öykünün tüm yel değirmenleriyle savaşalım, bir donkişot şizofrenisiyle...
Hangimizin cervantes, hangimizin donkişot olduğunun ne önemi var? Tekimizin sanrısına, "biz" gücüyle karşı koyarız.
Kalem kimin elinde, kim kahraman? Bilinse ne değişir ki ?
Kazansak da hayal ürünü, kaybetsek de... Sayfalar arasındaki aynı tarafta saf tutmuş bizliğimizin resmi, bakarsın güzel durur! Bakarsın yakışır yanyanalığımız birbirimize.
Evetse, siper et düşlerini, gerçeklerin keskinliğine...
Hayırsa, bir daha sus! sus!

KAHRAMAN TAZEOĞLU (Susacak Var!)

Hiç yorum yok: