22 Ağustos 2010 Pazar

İyi ki Doğdum..!




Hani aylardan agustos..Günlerden pazar..
Taze ekmek kokusunda mis gibi bir gün..
Sene 2oo2 o zamanlar.. Reşit olma hevesi sarmış bünyeyi..Bilseydim bu kadar çabuk eskiyecek bu heves ,istermiydim öyle..
Bilemedik ki kıymetini, tadını çıkaralım..
Zaman geçmiş ,yıllar akmış..Daha tohuma kaçmadık ama epey yol almışız kayda değer..
Bir çok şey gördüm tabi bu sürede..
Notta alamadım aslında ama hafıza sağlam :) tutmuşum akılda..Şöyle bir zorlarsam ;

Sana Yapılanlar degil ,yaptıkların yol olurmuş mesela kendine..
Verdiğin kararlar yolun çizgileriymiş meğer..
Ne ekersen onu biçmenin yanında ,onu yiyormuşsun afiyetle zamanı geldiginde ..
Kime nasıl bakarsan bak o seni kendi dünyasından izliyor arkadaş :) yorma kendini bosuna..
Sevdiklerine bi adım attığında ,koşmasalarda geri dönüşü var , korkma..
Sonra canını en çok sevdiklerin acıtmıyor mesela.. Can acımak istesin yeter ki !


Böyle böyle gider bu liste aslında... Şu an kime sorsan hayattan ne öğrendin diye eminim sayacak en az on maddesi vardır..
Ben aslında tam olarak ne yazacağımıda bilmiyordum geçtiğimde klavye başına..İçimde öğrendiklerimi paylaşmakta yoktu..
Öğrendim bitti..bana kalsın demi onlar..
Aklımda daha duygusal,daha edebik konularla sadete bağlamak vardı mevzuyu ama vazgeçtim..
Blog benim degil mi ister saçmalarım ister duygusala bağlarım..
Hem bugün benim günüm..Te eşşek kadar olmanın şımarıklığı üstümde..
26 koca yılı bitirmenin haklı gururu üstümdeyken diyecek bir kaç cümlem var..Söyleyip gidicem..

İlk önce;
Bunca yıldır varlıgımın varlıklarına armağan olduğu Geniş ailem'e,
ve Bu sürenin 7. yılından itibaren 2o yıldır desteğini üzerimden esirgemeyen Eğitim ve Öğretim kurumlarına çok teşekkür ederim..

Ve arada tutan tüm şımarıklığıma rağmen yanımda olan,Desteğini,sevgisini ve umutlarını hiç bir zaman benden esirgemeyen Sevgili "Kuzum'a" Sonsuz Teşekkürler..

İyi ki doğdum !..

SaydeK® ..


1 yorum:

f.ferdi durusulu(günesinoğlu) dedi ki...

dostum iyi ki var oldun
yarınların umutlu olsun (: