2 Mart 2009 Pazartesi

Aşk Bazen Çok şey İster..


Evet, çok şey istiyorsun. Çok sevgi, çok saygı, çok özveri
çok hasret, çok, çok, çok, çok sevgi istiyorsun...

Senin gibiyim. Bende çok şey istiyorum. Hem de senden daha çok
Beni sevmeni istiyorum. Bana olan sevdanı dünyaya sığdıramamanı
Oysa kalbine yetmemesini istiyorum. Sürekli büyütmelisin.
Büyümeli, büyümeli, öyle ki; sadece ben olmalı,
Her zaman sen olmalı.

Sevgimi sana anlatmak için dünyalar yetmesin istiyorum
Ama yürekten verdiğim bir tek çiçekle de anlamalısın sevgimin büyüklüğünü ve değerini
Seni sevmek istiyorum. Yalnızca seni sevmeyi istiyorum
Seninle yaşayamadıklarımıza ve belki de hiç yaşayamayacaklarımıza yanıyorum.
Ama yaşamak istiyorum. Yaşayamadıklarımızın adı bile anılmasın; “Hiçbir şey” olsunlar yaşayacaklarımızın yanında...

Beni sevmeni istiyorum. Seni seveceğim kadar asla sevmesen de; Hüzün kelimesini unutmanı, dünlerinin mutlu yarınları kıskanmasını; “Seni deli gibi seviyorum!” demeyi,
seni deli gibi sevmeyi istiyorum ve o mutluluk sonsuzluğunda uçmak istiyorum.
Seninle... Sadece seninle...

Yat, kat, boş versene... ben sana dünyanın en değerli şeyini saf ve gerçek sevgiyi verebilirim. Karşılığında daha değerlisini ‘Seni’ isterim, her şeyinle seni...
Her şeyimle senin olacağım gibi...
Eğer oraya o eşsiz yere, yüreğine bir girebilsem ve hep hap solma ödülünü alsam elinden.
Söz veriyorum; değil her harfim, her soluğum, her zerrem bizi, sevdamızı anlatacak .

Seninki bencillikse bu bendeki ne bilmiyorum. Ben yalnız seni istiyorum.
Yaşayanların hep sen ile ben olmasını istiyorum.
Kim olduğum önemli değil. Ben seninle benim, ben sevginle varım...
-Hem ben, sen değil miyim?- Beni gerçekten sevmeni istiyorum.

Hiçbir mantığa, şu küçücük dünyaya sığmayacak sonsuz bir sevda için hesaplar yapma boşuna. Sana her gelişimde değil, her an bir öncekinden daha çok seveceğim seni.
Daha çok, çok, çok, çok, çok...

Bütün saatler dursa da dünyada ve bir tek saniye vurmasa ben yine de her soluk alışımda adını anacağım ve beni anmanı dileyeceğim. Sen hiç istemesen de...

Umutlanma hiç! Seninle gireceğimiz sevme yarışında asla bir tek an bile yenilmeyeceğim. Senin her yenilgin sadece alıştırma olacak, bir sonraki zaferime...Ben seni sevmek istiyorum. Kendimden bile fazla. Her özlediğimde sarılmak,
her sarıldığımda özlemek, ve seni ölesiye sevmek istiyorum. Ama sen, yalnızca sevmek için sevmemelisin beni. Sadece sevdiğin olmak yetmez bana her şeyin olmalıyım.
Bütün dünyam olmalısın.
Bana gel! Ben ol! Eğer bende ben bulabilirsen...
Ben çoktan sen oldum bile senin olduğum kadar...

Hiç yorum yok: