5 Eylül 2009 Cumartesi

Uyanda Balığa Gidelim Versiyon 6



Allahım Allahım..
Mevsimdenmidir nedir, bu ara herkeste bir hazım problemi var.Böyle bir şişkinlik,bir celallenmeler,bir köpürmeler filan..İliginçtir yani..
Gaz yapar bu hazımsızlık ama benden uyarması..
Ben anlamam mesela bu hazımsızlıktan .Rahat insanımdır ben ,hayatıma bakarım.Başkasının özeline girmem.Ben dediydim,ben gördüydümlerle hayat mı geçer be..
Banane yani.Böylede olması gerekir zaten.Aksi takdirde "sanane" derler adama..Öyledir de zaten..
Sanane...
Hayat bizim ,yaşanılan bizim..Bilsen ne yazar, onaylasan kime ne..Seni takan mı var.Başkasının hayatı niye ilgilendirir bir diğerini bu kadar anlamam..Var öle tanıdıklarım..Amaçları ne anlamam.başkalarını takip etmeler,hayatlarına mudehale etmeler,ne bileyim üstüne vazife olmayan haller...
Anladığım bir tek şey var. O da ;
Önemli olan kişi Hayal dünyasında yaşamıcak arkadaşım.Hayalinde kurup kurup gerçekte yaşadığını sanıyor sonra..Yazık yani boşa vakit kaybı.
Nerden geldim bugün bu konulara da bilinmez. Varsa feyizlenecek olan buyursun okusun derim.

Bu arada tam kelimelerimi toparlıyorum derken,şunları ortada bırakasım geldi..
" Ekim'de ikinci senemiz doluyor Kuzuyla.. Varsa bizi,keyfimizi veyahut kahyamızı didikleyen Dipnot olsun diye şey ettirdim..

Haydin bakalım saat olmuş bilmem kaç..yapacak iş çok..Satırlarıma özlü bir şiirle son verirkene hepinizi sevgiylen kucaklıyorum.. ;)

Ne gezersin Şahin'im
Turna gibi göklerde..
Uyanda balığa gidelim,
Gelirsin belki kendine..

4 yorum:

Neslihan dedi ki...

aldım feyzi. bu hayat benim hayatım kim niye neden karışır. yada onlara benim yaptıklarımdan. Ama dediğin gibi hazımsızlar.

SaydeK® dedi ki...

Hazmetmeyi öğrenecekler Neslihancım onlarda..
Teşekkür ederim yorumun için.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

çok hoşş hele son dörtlük:))

Firak dedi ki...

Bende hazımsızlardan hoşlanmam ammaa son dörtlüğü hazmedemedim :)