23 Haziran 2009 Salı

MucizeM..


..Mucizem...

"Sana mucizeler vaat edemem ama mucize aratmayacak kadar çok sevebilirim seni"

Bir sevda masalı bu... Yazmaya henüz başlamadım... İnsan yaşarken yazamıyor bazı şeyleri aynı kelimelerin arasında gidip geliyor.... Ne zaman yazmaya kalksam hep aynı cümleler... Onun için yazmaya başlamadım daha...Ama bu bir masal... Bu bir sevda...

Ben seni sevdiğimde aklım hür bir çocuktu... Ne istersem yapabileceğimi ol dersem olabileceğini dünyanın ekseninde ömrümü geçireceğimi sanıyordum... Ben seni sevdiğimde en çok kendimi seviyordum...Şimdiyse seni...

Sana dair ilk cümlem “korkuyorum senden” di... O anki gülüşün hala aklımda... Anlayamayan hoşuna gitmiş kafası karışmış bir gülüş... “masalları sever misin?” demiştin bana sonra da küçük kızının masal kitabından bir masal okumaya başlamıştın... Ben de bu sevda masalını yaşamaya... Masalları severdim evet... Ama bunu sana söyleyemedim. Korkuyordum senden... Şimdiyse seni kaybetmekten...

Konuşamıyordum anlatamıyordum dinleyemiyordum dizginleyemiyordum duygularımı içimde deli bir nehir gibi çağlayan aşkı tutamıyordum...

Yapamadığım çok şey vardı... Ama sevdim seni...

Sana mucizeler vaat etmedim...
Ama sen mucizenin ta kendisiydin...
Ben de seni mucize aratmayacak kadar sevdim.....

Hiç yorum yok: