1 Şubat 2009 Pazar

Hoşgeldin AŞK...


Hoşgeldin AŞK...
Nice zamandır hasrettim sana
Hoşgeldin, sefalar getirdin...

Uzak yollardan mı geldin bana ?
Çok mu yoruldun, yaralandın onca yolda ?
Çiçek açmış sevda ağaçlarından
Hüzün meyvesi mi topladın, getirdin bana ?
Hasreti katık mı ettin azığına?
Umutla mı beslendin ?..
Nice zamandır bekliyordum sabırla,
Hoşgeldin AŞK, sefalar getirdin...

Geceleri üşüdün mü çok ?
Sabahlara kadar acıyı mı demledin yüreğinin ocaklarında ?
Avuçlarını kanattı mı çiçeklerimin dikenleri
Yaralarını sardı mı hayalim
Sevindin mi sevildiğine?
Hoşgeldin AŞK, nice zamandır hasrettim sana
Sefalar getirdin...

Yolun uzundu, kaç mevsim geçirdin?
Ellerin üşürken ruhun ateşlerle yandı mı?
Yangınları söndürdü mü yağan yağmur, lapa kar?
Bezdirmedi mi hiç seni bunca uzaklar?
Vazgeçmeyi hiç mi düşünmedin?
Yüreğini açtın mı sonra ışığa?
Güneş damladı mı sıcak kalbinin odalarına?
Ben hep seni bekledim, nihayet geldin,
Hoşgeldin aşk, sefalar getirdin.

Karşına çıkan kırık kalpleri onardın mı ?
Susuz kalmış toprakları ıslattın mı gözlerinden boşalan sel gibi sevgi sularıyla ?
Buz tutmuş kalpleri nefesinle ısıttın mı?
Geçtiğin yollardaki vazgeçmiş yüreklere,sabrı, beklemeyi öğrettin mi söyle...
Renkli şekerler yapıp aşk parçalarından unutmuş yüreklere dağıttın mı?
Kendi hikayeni anlatıp, aşkı bilmeyenleri ağlattın mı?

Ne zamandır seni bekliyordum aşk
Biraz geciktin, ama iyi ki geldin
Hoşgeldin, sefalar getirdin...

Hiç yorum yok: