3 Ağustos 2009 Pazartesi

12:34:56/7/8/9 Yüzyılda bir yaşanan rakamlar



Önümüzdeki hafta Cuma günü belkide hayatımızda bir sefer karşılacağınız bir ana tanıklık edecekmişiz.

Göz açıp kapanıncaya kadar geçecek olan bu zaman diliminde artan değerlerle saat ve tarihler arka arkaya sıralanacakmış..

Büyük ihtimal geçtimi, saat kaç ,noldu kaçırdım mı derkene olay çoktan yaşanmış ve bitmiş olacak :P

En son 8 temmuz 19o9'da meydana gelmiş bu olay.O zamandan bu zamana bu anı yaşayan kalmadığı kanaatinde oldugum için önümüzde ki yüz yıl boyunca hava atacak bi fırsat elinize geçmesini istiyorsanız gözünü aman ayarmayın saatten :D


12:34:53, 12:34:54, 12:34:55, tek tek sayın aman kaçmasın dk'lar 12:34:56 dedin mi tamamdır.. önümüzde ki 1oo yıl hava atabilirsiniz..Çocuklarınıza torunlarınıza ben gördüm O An'ı tarih ve saat artan degerlerle sıralanmıştı..1,2,3,4,5,6,7,8,9.. vay bee ne andı.. Deyip kahraman edasında iç çekebilirsiniz.

Nette bu konu hakkında o kadar konuya denk geldim ki , hani o anı görmek için aman gözünüzü ayırmayın,aman şunu yapın, aman böle aman şöle..Bir sürü şeyler yazılmış..

Yahu görsem ne olacak görmesem ne olacak.. Niye bazı şeyleri böle abartıp, tarihselleştiririz anlamam..

12:34:56 Öğlen uykusunda olacagım ben arkadaş o saatte.. hiç kalkıpta saat takip edemem..

He ben takip ederim ,bakmak isterim dersenizde saati budur..Kaçırırsanızda üzülmeyin.

'1' rakamı takıntısı olanlarda 2011'de benzer bi olaya daha denk gelebilecekmiş
Bir saniye sürecek olan bu olayın tarihi ise 11:11:11/11/11/11

Aman Ayırmayın Gözünüzü.. :)

SaydeK..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

BEN HİÇ BİŞİ ANLAMADIM NE OLACAK YANİ RAKAMLARA YAN YANA GELSE KIYAMETMI KOPULUYOR :s

Adsız dedi ki...

:D Kıyamet kopuluyor :D:D:D