18 Ağustos 2009 Salı

Özcan Deniz,Pamela ve Fuat | Herşey Değişir



Her Şey Değişir

hey, sesimi duyan var mı
dinle öyleyse
yepyeni bir gün başlıyor
belki farkına varmadın
kim bilir aklında ne vardı
korkma bir şeyi kaçırmadın

hayal değil mutlu olmak
kalbinden geçeni yaşamak
bir bakarsın her şey değişir
mutluluk artar paylaşınca
ona bir şans tanıyınca
her şey her şey değişir

hadi gel koşalım mutluluğa
hayatın tadını sen de yaşa

keyfin büyür paylaşınca
el ele tüm engelleri aşınca
paylaş imkansızı zorlayınca
nazikçe uyandır horlayınca
yaşadığın anın tadına var, durumu aş
anın tadını al ve sal bedeni o anda
masal sonu gibi ferahlatan anlam
çalacak kapıyı kanka

hep parlasın güneş, hiç durmasın diyorum
çok şey mi istiyorum
mutluluk olsun hayatta
paylaşalım dostlarla
hayat ibaret şu andan
yaşayalım geç kalmadan

hayal değil mutlu olmak
kalbinden geçeni yaşamak
bir bakarsın her şey değişir
mutluluk artar paylaşınca
ona bir şans tanıyınca
her şey her şey değişir

kararı kalbin versin
mutluluğa varım dersen
yarın güneş yine yükselir
hayat mutluluğu herkese verir
buradayım bekliyorum
hepimize yeter biliyorum
yeter ki anla
mutluluk artar paylaşınca

hayal değil mutlu olmak
kalbinden geçeni yaşamak
bir bakarsın her şey değişir
mutluluk artar paylaşınca
ona bir şans tanıyınca
her şey her şey değişir

hadi gel koşalım mutluluğa
hayatın tadını sen de yaşa


3 Farklı ses , 3 farklı tarz..İki ay boyunca yapılan yoğun çalışmalar..Ve ortaya çıkan muhteşem bir single .. Evet Özcan Deniz,Pamela ve Fuat'ın söyledigi "Herşey Değişir"'den bahsediyorum.

Coca-Cola firmasının desteklediği bu single'ın gelirleri WWF-Türkiye'nin (Doğal Hayatı Koruma Vakfı) yürüttüğü "Bafa'ya Su, Ege'ye Bereket" projesine aktarılacakmış..Albüm çıkalı iki hafta olmuş ama ben ancak bugün farkettim parçayı.. İtiraf etmem gerekirse Özcan Denizin sesini pek beğenmeyen bir dinleyici olarak parçaya ön yargılı dinlemeye başladım.Her ne kadar Özcan hakkında fikrim değişmesede ,bu parçaya kattıgı görselliğiyle birlikte sesi yakışmış diyeyim..

Parçaya coca cola'nın destek olmasınada pek şaşırmadım aslında .Zira single'in ana fikri "Mutluluk Paylaştıkça Çoğalır".. Tv izleyicileri bilirler ki Coca Cola yıllardır tüm reklam filmlerini bu ana fikir üzerinden çekmiştir..Mutluluk paylaştıkça çogalır,mutluluk Coca cola'dır,için içirtin, hep beraber mutlu olalım...vs şeklinde gider bu tema..Sanırım dünya çapında müzik projeleri adı altında desteklemesinin bir nedenide bu :)

Herneyse biz asıl konumuza dönersek ,gerçekten keyifli bir çalışma olmuş..Ben keyifle dinledim,istedim ki sizde dinleyesiniz..
De hadi buyrun o zaman hepbirlikte dinleyelim..

DipNot ; Şarkının sözleri Uğur Çakır’a; bestesi Andrew Bloch, Ed Dunne, Cee-lo Green, Butch Walker’a; düzenlemesi ise Hakan Özer ile Ömer Ahunbay’a ait.


Hiç yorum yok: