29 Ağustos 2009 Cumartesi

Bu Başlığı Açmak İstediğine Emin misin ?

Bu Başlığı Açmak İstediğine Emin misin ?

Eminim kardeşim ben..emin olmasam niyetlenirmiyim yazmaya..Açarmıyım sayfayı..

Hep uyuz olmuşumdur bu pc komutlarına.. Canın bi ayar değiştirmek ister kırk tane soru sorar..Gören sanar olimpiyatlarda zeka yarışmasındayım..

Alt üstü bi dosya silicem eminmisin,bak siliyorum,geri getiremezsin ,düşünüp taşındın azıcık kaşındın mı ..vs bi dolu sinir harbi sorular..
Belli ki karar verip gelmişim demi, niye sorguluyosun benim kararlarımı.. Ben pc yi açarken olayı sulandırıyomuyum..Açmak istedigime eminmiyim..bak basıcam tuşuna..hazır mısın..Basıyorum sonra niye açıldım deme, aha açtım..

Birde işin rica kısmı var tabi ..Ki o kısım benim en güldügüm kısım..

- Lütfen şifrenizi tekrar giriniz..

Ne demektir bu ; hadi güzel kardeşim bak belli ki bi salaklık yaptın giremedin düzgünce,yorma bizi aynı şifreyi gircem diye..Otur düşün hatırla ,yeniden dogru şifreni.

- Kullanıcı adınız yada şifreniz yalnış..Lütfen kontrol edip tekrar deneyin..Girmek için son hakkınız kalmıstır..

Sen var ya salaksın he ,insan adını unuturmu be puu..hadi bak sana son şans girdin girdin ,giremedin gözüme gözükme.

Çok var aslında bu uyarılara örnek.Nerden geldi şimdi aklına bu derseniz anlatayım hemen..Geçen gün bu ara özellikle facebook'ta dolanan bir iki video izlerkene bir videoyu açamadım..
Ekranda bir uyarıyla karşılaştım.. Aslında gayette normal bir uyarı ama niyeyse bana bu kadar serzenişi yaşattı tek seferde..

Uyarı aynen şöle ;



Şu anda bu videoya ulaşamadım ,Daha sonra tekrar deneyelim..



Allahım bu ne kibarlık .. Güzel kardeşim,canım benim valla bulamadım videoyu .bak söz, gel sonra ,ben bi kafamı toparlayayım söz denicez birlikte tamam mı..Hadi bitanem ,hadi güzelim..Ama şimdi olmaz, bak bulamıyorum..
Merak ediyorum bu yazıların fikir babasını gerçekten.Hangi psikolojilerle hazırlıyorlar.. Kimisi tamamen despot ,kimisi gerçekten kibar..
Birgün bi program yazsam acaba komutlara ben nasıl cümleler veririm..Merak ettim aslında şimdi ,bu konu üzerinde biraz düşüneyim..Akla zarar haller ortaya çıkacağı kesin..

Aslında şimdi uzatsam uzatırım ben bu konuyuda canım bilgisayarım bu işede su katmakta..Kitlenip kalıyor..Canı sıkkın sanırım bu aralar..Pek keyifsiz.Hiç tadı yok..
Yine küsüp tıp oynamadan ben gideyim ,Daha sonra bu konu üzerinde deneysel tezlere geçeriz ..

SaydeK®

2 yorum:

Buket dedi ki...

ahaha :D evet bazen gerçekten sinir bozucu olabiliyorlar..Ama ben seviyorum yav o soruları sanki benim bilgisayarım kendini benim düşündüğümden daha çok düşünüyor..Böylece ben sorumsuz hareket edebiliyorum :D ne zamanki sistem dosyalarına bir şey olcağı zaman -vistada- böyle ekran hafiften kararıyor dan sesiyle bir yazı beliriyor..sihirli gibi :D böyle duygular beslediğimi de şimdi farkettim yav çok ilginç :D neyse ellerine sağlık güzel yazmışsın <3

Elifin Günlüğü dedi ki...

Onca sorudan sonra vazgeçirmeyi başardığı oluyor:)