22 Ağustos 2009 Cumartesi

Yaşında eşşek kalmadı be kızım ..




Annem hep der bak. Ben pek kabul etmem orası ayrı..

Yaşında eşşek kalmadı be kızım ..Kocaman oldun sende..!

Gerçekten kalmadımı acaba hep merak ederim..Var mı bileniniz 25 yaşında bir eşşek .
Ben mi fazla büyüdüm , hayat mı bi numara küçük gelmeye başladı yoksa ömürlerimize.
Sakın şimdi oturup hayatın yükü şöyle agır ,böyle çileli ,bugünüm dar geldi yarından umutsuzum diye yakınacagımı sanmayın.
Mutluyum ben çünkü ..Mutlu olmak için sebeplerim var..
Tamam yaşlanıyor olabilirim. Günler ilerliyor, yaşıtlarım tek tek evleniyor.. Hatta kimisinin çocukları bile oldu ki teyze demeye başladılar bile :P
Bakayım . evet , çok olmasalarda saçlarımda üç beş tel beyazla kavuşmuş..
Eee ne yapayım şimdi..
Ben değil miyim hergün yeni birşeyler öğrenen..
Ben degilmiyim istedim ve başardım demek için çaba gösteren..
Niye üzüleyim yada şöyle sorayım neye üzüleyim ki..
Seviyorum ,seviliyorum..mutluyum..

Hiç üşenmedim gittim sınavada girdim, AçıktanÖğretimimin yanına birde yerinde öğretim ekledim. Artık başım sıkıştıkça degil ,canım sıkıldıkca kapısını aşındıracağım bir üniversitemde var..demek ki neymiş daha büyümemişim..
Büyüdün diyenlere inat küçükümm kardeşim ben küççük..Büyümedim ben.. Bakmayın siz tarihlerin aldatmacasına..


Her geçen gün ömürden gitmez..Takvimden eksilir sadece..
Daha sırtımda çanta elimde kitap ,aşındıracağım yollar var gurbette..
Daha çok yorulacagım ,aşmam gereken engebelerim var hayat adına..Düşeceğim.Ayaktakilere imrenip kalkacagım.
Bazen üşeneceğim kalkmaya.Erteleyeceğim ayaga kalkmalarımı..Ama ayağım uyuşacak elbet kalkacağım geri.
Daha çok vaktim var dostum, gencim ben daha, küçüküm işte anla.
Gözlerimi kapattıgımda kurdugum hayaller var düşlerimde..Bembeyaz olmasada yollar , gidebilecegim kadar görüyorum işte önümü..

Bugün cumartesi..25 yıl olmuş nefes almaya başlayalı..iyi bir tiryakiyim kabul..Nefes aldıgımız günler bazen ciğerlerimizi sızlatsada..yookk.Daha degil..bırakmaya niyetim yok bu mereti (:
Herkes kendine bi parça hediye eder böyle günlerde..Şu şu parça bana gelsin..Doğdum ya hani..Nazlıyım niyazlıyım..kimse dinlemesin benim bu parça..
Hehh ondan işte..Bende şımartayım kendimi demi bugün..Ama ben bilmem öle şarkı hediye etmeyi filan..Yeşil başlı gövel ördek uçar gider vak vak vak işte al sana şarkı..

Reklam hediye ediyorum hadi kendime..Küçüküm ,ufakım,nazlıyım..İstiyorum bu reklamı ,is ti yo rum banane..

Hadi beraber söyleyelim,eşlik edin sizde..

İyi ki doğdumm..gördün mü 25 oldum..
Durmadım ayaklandım ,Koşmadım kanatlandım ..
Koşup ilerliyorummmm..
Ooooo OOOoooooOOOooooo :)

1 yorum:

NoEngel dedi ki...

Merhaba,
Yazınızı baştan sona ilgiyle okudum.Kendinizle barışık olmanız ne güzel.Bu güzel paylaşımınız için teşekkürler.Sağlıcakla ve mutlulukla kalın...