24 Ocak 2009 Cumartesi

Bir kuş tut içinden......tutabildin mi..? :)

Bir kuş tut içinden.................tutabildin mi..?


Bir sayı tut içinden
Tuttum.

İkiyle çarp. Onbeş ekle. Sonra ikiye böl. Tuttuğun sayıyı çıkar bu sayıdan.
Yedi buçuk kalır geriye. Yedi buçuğu al, dondurmacıya git. Vişneli bir
dondurma ısmarla kendine.

Bir renk tut içinden.
Tuttum.

İçindeki resmin gökyüzünü boya tuttuğun o renkle. sonra içine doğru eğil ve
boyadığın resmi izle.

Bir tren tut içinden.
Tuttum.

Bin o trene. Tren ağır ağır ayrılsın içindeki istasyondan. sonra pencereye
çık. ağaçlar, evler ve direkler akıp gitsinler önünden.

Bir sokak tut içinden.
Tuttum.

Bahçeli evler olsun tuttuğun sokakta. Bahçeler de ağaçlar olsun. Ağaçların
dallarında kuşlar? Kuşların ötüşünde bir şarkı.. Şarkıda bir şenlik!...

Bir çiçek tut içinden.
Tuttum.

Akşam sefası mı?
Nasıl bildin?

Bir mevsim tut içinden.
Tuttum.

Tuhaf bir mevsim olsun. bir yanımızda kar yağsın, bir yanımızda güneş açsın.
Bir yanımızdaki ağaç yapraklarını döksün, bir yanımızdaki ağaç çiçek
açsın.
Leylekler hem gitsin, hem gelsin. Ah diyelim biz, bu kaçıncı mevsim.

Bir yıldız tut içinden.
Tuttum.

Bir yıldız daha tut içinden. Sonra bir yıldız daha. İçindeki yıldızlar çok
olursa, ışıl ışıl aydınlık olur için.

Bir kuş tut içinden.
?.. Uçuyor, tutamıyorum!....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu şiiri çok sevdim adeta aşık oldum :d

Adsız dedi ki...

ben bu şarkıyı çok sevdim adeta aşık oldum :d

Adsız dedi ki...

ben bu şarkıyı çok sevdim adeta aşık oldum :d