4 Ocak 2009 Pazar

Saat: Hoşça/kal'dı../..Ben Kalamadım...


I

Saat: 20:45
Frekansı değişmedi duygularımın../...Hala aynı şarkıdayım...

İzmir'de uyandım bu sabah ayrılığa,
İstanbula bakındım
sanırım../..memleket sevdası gibi birşeydin sen
gitmeye bir türlü fırsat bulamadığım

yuvasız kuşların diyarından geldim,
orda mısınız bayım?
gözlerimde martılar bağdaş kurdu
sanırım uyu(t)malıyım

...

II

Saat: 23:15
uykuları uyutup yanıma gelen hayaller biliyorum../...izin ver aşk! filmin sonunu kaçırıyorum...

uyurgezer bir yalnızlıktayım,
sesiniz kaçtı içime sanırım.../..gözümden mi damıtmalıyım?
elleri yağlanmış gibi sözlerinizin,
lütfen../..müsait bir parmak ucunuzdan kaydırıverin../..sız(ı)lanıyorum..

çocukluğumun dolambaçlı sokaklarıydı adını koymadığım sevdalarım.
Kordon'dan almışım galiba bu hırçınlığı,
bu dikbaşlılık../..memleketimin dağlarından son armağanımız...
ki../ siz beni anlayamazsınız../..korkarım../..önce
bir sokak kenarında gelincik gibi inadına açmaya çalışmalısınız...

açamadınız değil mi?
iyisi mi bir koşu İzmir havası alın
sustunuz../..iyi misiniz bayım?

III

Saat: 01: 30
boğuk nefesler vakti../..açmayın kapıları../..ayrılık geçti...

sen de hissettin mi?../..bir martı daha vuruldu bu gece gök/yüzümde..
şaha kalkan özlemler biliyorum../..bilmezlikten özlüyorum
gösterime hiç girmeyecek olan bir kavuşma sahnesi izlediğim,
biletleri ben gelmeden tükenen
ve salon görevlisinin ısrarla yönelttiği soru kulaklarımda;
'biletiniz bayan?'

'afedersiniz sevdiğimde kalmış olmalı'../..hemen geliyorum..
almaya gelmiştim../..hoşça/kal'mış..



IV

Saat: 02:02
ayrılık sonrası aşk, saatleri denk getirmek oyunuydu belki../..tuttum saati../..hadi düşündüğüne kandır beni..

sende gördün mü..?/..bir ayrılık daha kaydı içime../..aşk tutmuşken dileğimi

V

Saat: 03:42
yokluğun tuttu nefesimi../..içime kusuyorum seni../..yanına ellerini almayı unutma emi..



VI

Saat: 03:55
buluşmak üzere ayrılmıştık../..buluşmamalarımızın kimbilir kaçıncı saati
içime geldiğin gibi ayarlayacaktım zamanı..
unutmuşum../..baktığımda saate, hoşçakal'da kalmıştı..

VII
Saat: hoşça/kal/dı../..ben kalamadım...



Hatice Mentes

Hiç yorum yok: