24 Ocak 2009 Cumartesi

Duy Beni Gökyüzü Seviyor Ve Seviliyorum



Duy Beni Gökyüzü Seviyor Ve Seviliyorum

çünkü;

varlığın en karanlık gecelerde bile dünyamı aydınlatıyor. Adınla başlayan her cümleye ibadet etmemek için zor tutuyorum kendimi..

Seni seviyorum çünkü;

tüm kilometrelere rağmen yanımda olduğunu, dokunuşlarınla değil ses tonunla bile belirtmen hoşuma gidiyor..

Seni seviyorum çünkü;

her geçen gün beni kendine tekrar tekrar aşık etmeyi becerebiliyorsun.

Seni seviyorum çünkü;

seni yüreğimin tam ortasında hissetmemle kendimi mutlu kıldırıyorsun, şiirler yazdırıp, dinlettiğin her şarkı da beni büyülüyorsun..

Seni seviyorum çünkü;

bana bugüne kadar kimsenin başaramadığı mutlulukları vadediyorsun, vaadlerin asla yalan değil,
hergün bunu hissetmek, senin için ne kadar doğru karar verdiğimi ıspatlıyor.

Seni seviyorum çünkü;

bir şairin yazabileceği en duygu yüklü şiir gibisin benim için, yaza yaza bitirilmeyecek cinsten hem de..


çünkü;

imkansız diye bir şeyin olmadığını, sadece istemenin insan hayatında ne kadar önemli olduğuna beni inandırabiliyorsun..

Seni seviyorum çünkü;

seninle yaşıyor, senin benimle varolduğunu düşünüyorum..

Seni seviyorum çünkü;

her gün nefes almak için bir sebebim var, ama sana her gün yeniden aşık olmak için binlerce sebebim..

Seni seviyorum çünkü;

benim için renklerin en anlamlısı sensin, sensiz bir hayatın resmini ne çizebilirim, ne sevebilirim, ne de kabul edebilirim..



Seni seviyorum çünkü;

içimden başka bir şey yapmak gelmiyor ve bu duyguyu hayatımda ilk defa hissetmenin keyfine varıyorum..


Seni seviyorum çünkü;

ne zaman bir şeyler yazmaya niyetlensem, kalemimin ucundan sadece sana dair kelimeler çıkmaya başlıyor.
Bazen bir aşk bestesini düşündüğümde, sanki onu sana ben yazmışım hissine kapılıp övünmeye başlıyorum kendimce..

çünkü;

hayatım herşeyiyle sana ait, ona istediğini yapabilirsin.. İncitme demeyeceğim, en büyük korkunun bu olduğunu biliyorum çünkü..


Seni seviyorum çünkü;

sen benim ellerimden tuttuğunda adeta başka bir boyuta geçiyorum ve biliyorum ki dünyanın en büyük huzuru orada. Hep orda kalsam olmaz mı..

Seni seviyorum çünkü;

ölünceye kadar yanımda olsan lanet ederdim sensiz geçirdiğim tüm o eski günlerime..

Seni seviyorum çünkü;

senin gibi birinin beni sevmesi onurlandırıyor beni, hatta daha da güçlü kılıyor herşeye karşı..

çünkü;

asla kendimi bir esir gibi hissettirmiyorsun, sorgulamıyorsun, bağırmıyorsun, acıtmıyorsun, sadece seviyorsun ve bunu bana sürekli gösteriyorsun..

Seni seviyorum çünkü;

sen benden uzak bir yerlere gittiğinde aklıma kötü hiç bir şey gelmiyor,
gözüm arkada kalmıyor, güven duygusunun nasıl bir şey olduğunu bana öğreten sadece sensin..

Seni seviyorum çünkü;

benimle yağmurda yürüyorsun.. Bu yüzden sonraki günlerde hasta olup yatağa düşsen de asla pişmanlık duymuyorsun..

Seni seviyorum çünkü;

geçmişini benim geldiğim andan itibaren yok sayıp, hayatını tamamen benim üzerime kurmuştun..


çünkü;

beni en çok sen güldürüyorsun..

Seni seviyorum çünkü;

kıskanıyorsun beni, herşeyden, herkesden, kendi gözünden bile..

Seni seviyorum çünkü;

sen benim içimdeki o şımarık kız çocuğuna katlanıyorsun, kaprislerimi o kendine özgü tutumunla cevaplarken,
kendi kendime sorup da cevaplayamadığım hiçbir soru bırakmıyorsun..

Seni seviyorum çünkü;

bu kadar nedenden sonra bile, seni neden sevdiğimi anlatamıyorum..


Hiç yorum yok: