2 Ocak 2009 Cuma

Hadi gel Bana..




hadi bana gel...inandır bana umutlu günlerin olduguna..koynunda uyumayı özledim..

hadi bana gel...sar yaralarımı..nefesim kesiliyor..öp beni..bukez öpücüklerin kes sin nefesimi..karanlıgım degil...

hadi bana gel...götür uzaklara...neresi oldugunun önemi yok...tut elimi gidelim yeter..

hadi bana gel...yoruldum..rol yapamıyorum..mutluYMUŞUM gibi davranamıyorum...güçlüyüm de diyemiyorum..

çabalamaktan yoruldum..birazda ben keyfini sürim istiyorum bu yaz akşamlarının..

hadi bana gel...mumlarımızı yakalım..tütsülerimizi yakalım..en güzel kokularımızı sürelim..doyasıya sevişmenin tadına varalım..

hadi bana gel..en güzel şarkıları gözlerime bakarak söyle..çok ihtiyacım var..konuş benle..sakın susma...sesine nefesine muhtacım..

hadi bana gel...sil gözyaşlarımı..ömrümsün de..gözlerimsin de..bitecek kabus de..

hadi bana gel...sarhoş olmanın tadını çıkaralım..başımız dönene kadar içelim..bukezde biz döndürelim dünyayı..o bizi degil biz onu döndürelim..

hadi gel bana..vazgeçmek üzereyim..iyi hatıralarımı anımsamak güçleşiyor..hafızam da en az kalbim kadar yorgun...

hadi gel bana..ışıkları bir bir söndürelim..yıldızlarımız çıksın...

onlar çıksın ki bana da nefes almak için bi neden çıksın...

HADİ AMA...ARTIK GEL BANA...

Hiç yorum yok: