7 Ocak 2009 Çarşamba

Tesadüf, bir yalandı...

Tesadüf, bir yalandı...


Ortada bir 'sır' varsa gözlerine kaçmıştır.
Kocaman bir denizdi senin gözlerin.
Yetişemedim ayrılığa... Nefesim öpüşüne yetmedi. Demedin ki her öpüş bir nefeslikti..

Şikâyet gönüldendi. Senden benden çalma değil ki...


" Beni baktığın yerde asılı tut...Yoksa düşerim... "
Bahaneydi gözlerin.. Zaten..
Gidecektim...

Dün yine gözlerindeydim, içine dalgın dalgın akıyorken...
Bir dalga bir dalga daha...
Parçalandım sonunda!..

Bir şehri kuş bakışı seyretmekti gözlerin...
Bir anlık değil bir ömürlük!..

Kaçak bir hüznün içine boşalmış gibi utangaç... Bir suçu gizler gibi, geceydi gözlerin.

Bana öyle bakma.. Zaten söyleyecektim. Ya da kapa gözlerini o bakışınla...
Bakmasan da sevecekti seni yüreğim...


Gözlerine birkaç diyar öteden geldim. Bir deli gülüş senin
yüreğindeki...

Senin gözlerine asilik bulaşmış...
. . .

Benim sözlerime bir cümle yapışıp kalmış..

Hiç yorum yok: